Reklama

 

Reklama

  

 

 

 

 


TOP 10

 1. J. Rieger  143b.

 2. P. Morávek    140b.

 3. Zd. Čurda  139b.

 4. F. Zelenský    138b.

 5. M. Merta   120b.

 5. J. Mareček   120b.

 6. Zb. Čurda   116b.

 6. M. Oliver  116b.

 7. J. Zeman  101b. 

 7. A. Krammer 101b.

 8. J. Mika 99b. 

 8. A. Mašek 99b. 

 

Celkové bodování jednotlivých tříd

 

Vítězové skupin

 
   
 SKUPINA A
 

1.
Petr Morávek
140b.
 2.
Miloš Merta
120b.
   3.
Michael Oliver
116b.

4.
Jiří Mika
99b.
   4.
Andre Mašek
99b.
      SKUPINA B
 

1.
Zdeněk Čurda
139b.

2.
Zbyněk Čurda
116b.
 3.
Jiří Zeman
101b.
   4.
Miroslav Beer
95b.

5.
Luboš Sázava
89b.

6.
Tomáš Beneš
80b.
    SKUPINA C
 
   1.
Jan Mareček
120b.
   2.
A. Krammer 101b.
   3.
Gottfried Hatz
90b.
   4. Jakub Kirchner
80b.

5.
Jakub Křeček
76b.
    SKUPINA D
 

1.
Jan Rieger
143b.

2.
Filip Zelenský
138b.
   3.
Günter Weiss
87b.
   4.
Peter Benz
60b.
       

Předposlední klání Carboniacupu jako dvojzávod na Slovakiaringu

22.09.2015

 

Předposlední klání Carboniacupu jako dvojzávod na Slovakiaringu

 

 

Dvojzávodem přivítal okruh u Orechovej Potoni na Slovensku účastníky Shadows Carboniacupu a jako vždy bylo na co koukat. Na start se postavili nejen čeští závodníci, spousta Slováků, ale také Rakušané, Poláci a Němci. Do závodu vpustili techničtí komisaři 77 vozů a počasí i tentokrát vyšlo. Zde se jel 3x trénink, kvalifikace a závod a ještě jednou kvalifikace a závod. Tedy dvojité ježdění a dvojnásobné body, které se před posledním závodem jistě jezdcům hodí.

Do celkování bodování které určí vítěze schází už jen výsledky z posledního Mostu, kde se sezóna uzavře.

Ve skupině A1 vyhrál dvakrát Jiří Mika s Citroenem Saxo VTS, v A2 měl double Michal Malíček s Cliem, v A3 dominoval v obou jízdách Jan Semlbauer s BMW, v A4 slavil Radek Hort taktéž na BMW, ve skipně A5 Michael Oliver s Porsche a v A7 se podělili Silárd na Octavii a Hotzleithner na Lotusu Elise z Rakouska, v A8 Radim Adámek s Ginnetou a A9 zase dvakrát Martin Jansa s Porsche 997. Celkem startovalo 30 vozů.

 


Osmnáct vozů se představilo ve skupině B. Skupinu B2 vyhrál dvakrát Vojtěch Chaura jr. na BMW E30, v B3 dominoval Lubomír Světinský s BMW, v B4 to vyhrál podvakrát Zbyněk Čurda na BMW M3 E36 a v poslední nejsilnější třídě B5 pak Boleslav Waszek na Corvette ZR1.

Překvapilo pole skupiny C, kde přijelo na Slovakiaring 21 vozů, tedy speciálů Caterham, prototypů Radical, či KTM X-BOW. C2 jednou vyhrál Libor Maděra a jednou Luděk Dostál na Radicalech, bohužel z pěti startujících vždy dojeli jen dva vozy. Vůz Praga R1 patřící mezi rychlé prototypy z důvodu technické závady nedojel. V C3 vyhrál Michal Rejman a Tomáš Fiala s Caterhamy, v C4 se podělili o vítězství Jakub a Martin Křečkové a v C5 dvakrát slavil zlato Jaroslav Novák s KTM X-BOW.

 

 


Mezi formulemi startoval opět Václav Šafář a skupinu D1 si dvakrát pozlatil, také si odvezl i trofej za zajetí nejrychlejšího času v závodě, ve skupině D2 dominovala Věra Petrů Vostrá a v D3 si odvezli jedno zlato Němka Helga Heinrich s formulí Renault a dále Miroslav Nižňanský na Opel Lotus. Pole formulí čítalo 8 startujících.

Nyní se Carboniacup přesouvá do Mostu, kde zakočí svou 5.sezónu poslední osmou jízdou.

 

text: Vláďa Rožánek/P.K.