Reklama

 

 

Reklama

  

 

 

 

 


TOP 10 - 2019

 1. A. Göllner   155b.

 2. N. Dauerer  143b.

 3. H. Rieger   141b.

 4.  MiVi  140b.

 5.  L. Světinský  130b.

 6.  W. Forster  128b.

 7.  M. Hanzl  123b.

 8.  P. Szilágyi  122b.

 9.  J. Procházka  115b.

 10. K.H.Matzinger  104b.

 

Celkové bodování jednotlivých tříd

 

Vítězové skupin 2019

 
   
 SKUPINA A
 
 1.
N. Dauerer 
143b.
   2.
W. Forster
128b.
   3.
J. Procházka
115b.
      SKUPINA B
 

1.
A. Gollner
155b.
   2.
M. Hanzl
123b.
   3.
P. Szilágyi
122b.
    SKUPINA C
 
   1.
MiVi
140b.

2.
K.H.Matzinger
104b.

3.
S. Urbaniak
99b.
    SKUPINA D
 

1.
H. Rieger
141b.
 2.
L. Světinský
130b.
   3.
S. Steinbach
95b.

24.06.2019

 

Žrout pneumatik ze Sárváru aneb Carboniacup potřetí tentokrát na Pannoniaringu

 

 

Začněme formulovou skupinou D, kde tentokrát konkurence trochu vázla, ale pro mostecký závod bude snad zase trochu větší konkurence. Ve skupině D1 zvítězil Honza Rieger s osvědčenou Gloríí C8F. Ve skupině do 1600ccm zvítězil Sven Steinbach z Německa s konstrukcí MT-77 a ve dvoulitrech skupiny D4 vyhrál Němec Danny Luderer, před krajanem Timo Rädleinem a Radkem Polákem z Lutopolu. Ten se s formulí Renault 2,0 hodně učí a bedna není zřejmě poslední. V D5 nedokončil závod Lubomír Světinský, ale i Dallara GP2 není perpetum mobile.

 


 

Ve skupině prototypů skupiny C dominoval mezi Performery, tedy rychlými motokárami Rakušan Karl Heinz Matzinger, před Švýcarem Neidhardtem a dalším Rakušanem Markusem Hoferem. Skupinu C2 pak opanoval další Rakušan Rudolf Schöfinger, Radič a Nimrichter s Radicaly nakonec cíl nespatřili. Mezi slabšími Caterhamy C3 dominoval MiVi, když za jeho zády skončili jak Rakušan Jürgen Kapeller, tak i Marek Bláha. C4 pak ovládl v silnějších Caterhamech Rakušan Marko Klein, před Jakubem a Martinem Křečkovými a čtvrté místo patřilo Janu Marečkovi na KTM X-Bow.

Ve skupině sériových aut B2 dominoval pro tentokrát Rakušan Franz Vögl na Lotusu Exige, před Alešem Göllnerem s Hondou Civic type R. Skupina B3 pak patřila Martinu Hanzlovi s Alfou Romeo, před Zdeňkem Čurdou s BMW a Petrem Moučkou s dalším BMW. B4 opanoval Radek Zimmer na Lotusu Exige a B5 se stala kořistí Miroslava Beera se Subaru WRx, před Lubošem Sázavou s Porsche. A v poslední skupině B6 s Fiaty Abarth si odvezl zlato Peter Szilagyi, před Ondřejem Szilagyiem a Martinem Pričem. Celkem se zde sešlo 13 vozů Abarth.

 


 

Skupina A cestovních a GT vozů přivedla do Maďarska celkem pěkné startovní pole. V nejslabší A1 si dojel pro zlato Nico Dauerer z Německa s VW Golf. Ve dvoulitrech vyhrál Arpád Viszokay s BMW 320, před svým krajanem Adamem Lengyelem s Toyotou GT86 a bronz si zasloužil další Maďar Bak Bertalan.

Třilitry skupiny A3 ovládl Němec Walter Förster s BMW M3, před krajenem Olafem Haeusnerem s dalším BMW M3 a Polákem A.Baczynskim s Porsche 944 S2. A4 neboli 3500ccm patřilo Maďaru Ferenzi Taschnerovi, před Jiřím Procházkou s BMW Z4 a Karlem Kováčem na BMW Z3M.

A7 s většími úpravami pro dvoulitry měli vítěze v Zdeňku Sýkorovi na Hondě CRX, před Jiřím Sedlákem s Hondou S2000. V A8 si dojel pro zlatý věnec Milan Valášek s Ginettou G50 GTR. Nejsilnější vozy opanoval v A9 Matin Böhm z Rakouska s Porsche, druhý za ním dojel s dalším Porsche domácí Zoltán Papp a bronz odvezl Honza Hladík ze Sape Motorsport opět se značkou Porsche.

 

 

Divácky velmi zajímavý bude závod v domácím Mostě, kam nás Carboniacup pozve 17.7.

Tak zase s Carboniacupem na viděnou.


Vláďa Rožánek, Carboniacup team 2019