Změna (dodatek) v Technických předpisech v bodě 2 - Rozdělení tříd:
vložena podtřída A9 / GT4
- při přihlášení, dokončení závodu a projetím cíle při počtu více jak 3 jezdců, budou tito jezdci oceněni dle umístění zvláštní trofejí pro vloženou třídu vozů specifikace GT4, avšak hodnocení do sezony zůstává neměnné, tedy pořadí a bodové hodnocení bude zachováno tak, jak se umístili spolu s ostatními jezdci celé skupiny A9.
rozdělena nově třída ve speciálních vozech C2:
C2 -1800ccm (např. Radical, spec. upravený Caterham, Norma, Ligier atd.)
V případě použití restriktoru na voze skupiny C2 o max. průměru 42mm (kontrola a změření technickým komisařem či doložením platného dokumentu) se nebude ve skupině přepočítávat koeficient určený pro motory s turbem a tím spojené přeřazení do skupiny C2+
C2+ s obsahem motoru +1800ccm (např. PRC, Lotus Eleven, Radical aj.)
Změna (dodatek) v bodě 4. seriových vozů 4.7.: kola a pneumatiky:
Povoleny pouze pneumatiky se vzorkem min. 1,6mm. Pneumatiky mouhou mít jakýkoliv rozměr ale nesmí přesahovat obrys vozu. Kola z lehkých slitin povolena. Rozšiřovací podložky kol povoleny, avšak kola nesmí přesahovat obrys vozu. Prořezané gumy zakázány. Nejširší místo kompletního kola nesmí přečnívat přes nejširší místo blatníku vozu v půdorysu.
!!! Povoleny pouze pneumatiky homologované do běžného silničního provozu s označením E. Nesmí se používat pneumatiky pro závodní účely FIA, např. přejezdové pneumatiky používané v rallye atd. !!!
Dodatek a úprava v propozicích
Změna (dodatek) v propozicích a řádech v bodě 4. účastnícu závodu:
d) jezdec s platnou okruhovou licencí od 14let se může se zůčastnit závodu:
1. ve skupině cestovních vozů s ochranným rámem třídy A s obsahem motoru max. do 2000ccm
2. ve skupině formulí pouze specifikace F4
3) i bez řidičského průkazu, s podepsaným souhlasem k závodu od zákonného zástupce
VĚNUJTE TAKÉ POZORNOST BODU 10. V PROPOZICÍCH, KTERÝ JE TAKÉ UVEDEN NA TIŠTĚNÉ PŘIHLÁŠCE KTEROU PODEPISUJETE NA ADMINISTRACI
10.
ODPOVĚDNOST A POJIŠTĚNÍ:
10.1. Každému jezdci je doporučeno sjednat si své osobní úrazové pojištění. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost. Pořadatel odmítá veškerou odpovědnost vůči soutěžícím, jezdcům, pomocnému personálu a třetím osobám vzhledem ke škodám způsobeným osobám a na věcech.
10.2. Svou účastí na sportovním podniku se soutěžící a jezdec vzdává jakékoliv žádosti o náhradu škody v případě nehody, která se mu může stát během cesty ze stanoviště na místo závodu a zpět.
10.3. Pořadatel podniku nenese žádnou odpovědnost za poškození majetku jednotlivých okruhů, např. svodidla, záchytné bezpečnostní systémy, vybavení a součásti (dveře, vrata) boxů jezdci a jejich vozy při tréninku, kvalifikaci nebo závodu. Odpovědnost za škodu na tomto majetku nese vždy jezdec.