Reklama

    

         

 

Okruhy

  

TOP 10 - 2025

1.  T. Flemming      122b.

2.  M. Zimmer    120b.

3.  P. Sovička    119b.

4.  G. Ponyiczki   116b. 

4.  M. Toth   116b.

5.  K. Bárta    107b.

6.  T. Iliev     106b.  

6.  R. Roubíček   106b.

7.  R. Zimmer    102b.

8.  G. Stubenrauch   100b.

8.  J. Švec   100b.

9.  T. Zabloudil    99b. 

10.  J. Kapeller   95b.

   

Celkové bodování tříd 2025

 

Vítězové skupin

         
     
SKUPINA A
 
  1.

G. Ponyiczki
116b.
  1.

M. Toth
116b.
  2.

R. Roubíček
106b.
  3.

G.Stubenrauch
100b.
         
        SKUPINA B
   
  1.

M. Zimmer
120b.
  2.

P. Sovička
119b.
  3.

K. Bárta
107b.
  4.

R. Zimmer
102b.
         
      SKUPINA C
 
  1.

J. Švec
100b.
  2.

J. Kapeller
95b.
  3.

A. Kirschner
92b.
  4.

M. Tanzer
82b.
         
      SKUPINA D
 
  1.

T. Flemming
122b.
  2.

T. Iliev
106b.
  3.

M. Stoyanov
92b.
  4.

R. Gläser
89b.
         

18.02.2024

 

Změna (dodatek) v Technických předpisech v bodě 2 - Rozdělení tříd:

 

vložena podtřída A9 / GT4  

- při přihlášení, dokončení závodu a projetím cíle při počtu více jak 3 jezdců, budou tito jezdci oceněni dle umístění zvláštní trofejí pro vloženou třídu vozů specifikace GT4, avšak hodnocení do sezony zůstává neměnné, tedy pořadí a bodové hodnocení bude zachováno tak, jak se umístili spolu s ostatními jezdci celé skupiny A9.

 

rozdělena nově třída ve speciálních vozech C2: 

C2 -1800ccm (např. Radical, spec. upravený Caterham, Norma, Ligier atd.)

 

V případě použití restriktoru na voze skupiny C2 o max. průměru 42mm (kontrola a změření technickým komisařem či doložením platného dokumentu) se nebude ve skupině přepočítávat koeficient určený pro motory s turbem a tím spojené přeřazení do skupiny C2+ 

 

C2+ s obsahem motoru +1800ccm (např. PRC, Lotus Eleven, Radical aj.)

 

Změna (dodatek) v bodě 4. seriových vozů 4.7.: kola a pneumatiky: 

Povoleny pouze pneumatiky se vzorkem min. 1,6mm. Pneumatiky mouhou mít jakýkoliv rozměr ale nesmí přesahovat obrys vozu. Kola z lehkých slitin povolena. Rozšiřovací podložky kol povoleny, avšak kola nesmí přesahovat obrys vozu. Prořezané gumy zakázány. Nejširší místo kompletního kola nesmí přečnívat přes nejširší místo blatníku vozu v půdorysu.

 

!!! Povoleny pouze pneumatiky homologované do běžného silničního provozu s označením E. Nesmí se používat pneumatiky pro závodní účely FIA, např. přejezdové pneumatiky používané v rallye atd. !!!

 

      

 

 

Dodatek a úprava v propozicích

 

 

Změna (dodatek) v propozicích a řádech v bodě 4. účastnícu závodu:

d) jezdec s platnou okruhovou licencí od 14let se může se zůčastnit závodu:

1. ve skupině cestovních vozů s ochranným rámem  třídy A s obsahem motoru max. do 2000ccm

2. ve skupině formulí pouze specifikace F4

3) i bez řidičského průkazu, s podepsaným souhlasem k závodu od zákonného zástupce

 

 

 VĚNUJTE TAKÉ POZORNOST BODU 10. V PROPOZICÍCH, KTERÝ JE TAKÉ UVEDEN NA TIŠTĚNÉ PŘIHLÁŠCE KTEROU PODEPISUJETE NA ADMINISTRACI

 

 

 

10. ODPOVĚDNOST A POJIŠTĚNÍ:

10.1. Každému jezdci je doporučeno sjednat si své osobní úrazové pojištění. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost. Pořadatel odmítá veškerou odpovědnost vůči soutěžícím, jezdcům, pomocnému personálu a třetím osobám vzhledem ke škodám způsobeným osobám a na věcech.

10.2. Svou účastí na sportovním podniku se soutěžící a jezdec vzdává jakékoliv žádosti o náhradu škody v případě nehody, která se mu může stát během cesty ze stanoviště na místo závodu a zpět.

10.3. Pořadatel podniku nenese žádnou odpovědnost za poškození majetku jednotlivých okruhů, např. svodidla, záchytné bezpečnostní systémy, vybavení a součásti (dveře, vrata) boxů jezdci a jejich vozy při tréninku, kvalifikaci nebo závodu. Odpovědnost za škodu na tomto majetku nese vždy jezdec.

 

 

orologi replica
rolex fake
rolex replica
fake watches uk