Reklama

 

Reklama

  

 

 

 

 


TOP 10 - 2019

 1. N. Dauerer   123b.

 2. A. Gollner  115b.

 3.  MiVi   104b.

 4.  H. Rieger  101b.

 5.  M. Hanzl  99b.

 6.  G. Stubenrauch  95b.

 7.  D. Luderer  92b.

 8.  L. Světinský  90b.

 9.  O. Haeusner  89b.

 9.  K.H. Matzinger  89b.


Celkové bodování jednotlivých tříd

 

Vítězové skupin 2019

 
   
 SKUPINA A
 
 1.
N. Dauerer 
123b.
   2.
G.Stubenrauch
95b.
   3.
O. Haeusner
89b.
      SKUPINA B
 

1.
A. Gollner
115b.
   2.
M. Hanzl
99b.
   3.
R. Zimmer
80b.
    SKUPINA C
 
   1.
MiVi
104b.

2.
K.H.Matzinger
89b.

3.
O. Hejduk
79b.
    SKUPINA D
 

1.
H. Rieger
101b.
 2.
D. Luderer
92b.

3.
L. Světinský
90b.

30.05.2019

EDERA RACING DAY aneb Promočený Slovakiaring jako rybník vody

 

 

 

Ve skupině A1 dojel dvakrát zlatý Němec Nico Dauerer na VW Golf, když Matěj Chabr jednu jízdu nedokončil a druhou neodjel. V A2 zvítězila podvakrát Toyota GT86 Maďara A.Lengyela, který za svými zády dvakrát nechal Jay Zacha s Alfou Romeo 147 GTA a Pavla Zemana s Mazdou RX8. Mezi devítkou závodníků skupina A3 skončil nejlépe Němec Olaf Haeusner s BMW M3, který taktéž zvítězil dvakrát před Poláky A.Baczinskim a M.Filipowiczem na Porsche 944 S2. Jiří Procházka z Mirage Motorsport na BMW M3 dvakrát skolil Dušana Vítka ve skupině A4. V A7 dominoval dvakrát Němec G.Stubenrauch, když v první jízdě za ním skončila slovenská okruhová legenda Julo Konček s Vauxhallem Vectra STC a Jiřím Sedlákem na Hondě S2000, v druhé jízdě Konček nestartoval, další třída A8 měla jen jednoho vítěze Milana Valáška s Ginettou GTR, když druhou jízdu již nejel. V nejsilnější třídě bohužel neodstartoval ani Nor J.H.Bjorklund s Audi DTM, které bylo značně poškozeno nehodou, ani Rudolf Machánek s Mercedesem AMG GT3. V první jízdě to tedy vypadalo jako Porsche cup, když zvítězil Rakušan Oliver Michael, před Ing. Šoltysem s Porsche 997 a Honzou Hladíkem, ve druhé jízdě Šoltys nedokončil, a tak druhé dojel další Rakušan G.Karner a třetí opět Hladík.

B2 pro cestovní sériové vozy patřila podvakrát Aleši Göllnerovi a druhému Ivo Štajdlovi. Ve třílitrech B3 zvítězil Martin Hanzl s Alfou, před Jiřím Švecem a Porsche 944 a Tomášem Benešem na další Alfě, ve druhé jízdě si pořadí Švec s Benešem prohodili. Nejsilnější B5 ovládl Ján Cehula se Subaru Impreza 2,5, před Milošem Mertou na dalším japonském stroji a dvakrát třetí dojel pak Štefan Cehula s Audi. Premiéru si odbyl na Slovakiaringu Abarth 500 Cup, tedy malé Fiátky ve skupině B6, kde si premiérové vítězství připsal Ondřej Szilagyi ml., před Martinem Pričem a Pavlem Ďurkovem, druhé jízda pak dopadla pro Petera Szilágyiho před Ondřejem ml. a Pričem.

 


 

Céčkové prototypy a formule ze skupiny D absolvovaly společné jízdy, závod se jel tpu kvalifikace na nejrychlejší čas, tedy bez letmého startu. Pro malá a rychlá monstra byl závod vabank, buď to vyjde, nebo ne. C1 tedy prototypy do 1400ccm vyhrál jednou bývalý mistr Rakouska cestovních vozů Karl Heinz Matzinger na Performeru. Ostatní jezdci pak do jízdy první ani druhé vůbec nenastoupili. V silnějších prototypech nenastoupil ani Rudolf Radič s Radicalem SR3. Caterhamy C3 do 1600ccm vyhrál dvakrát MiVi, před Ondřejem Hejdukem a třetí místa si odvezli Jürgen Kapeller a Tomáš Frank. Silnější C4 nad 1600ccm přinesla vítězství jednou pro Jakuba Křečka a Martina Křečka, ve druhé jízdě si pořadí prohodili. KTM X-BOW na jízdy nenastoupili.

 


 

Formule D1 s motocyklovým motorem patřily po zásluze Honzovi Riegerovi s formulí Gloria, který dvakrát vyhrál před Tomášem Mohelnickým. D3 pro šestnáctistovky měl pod palcem Němec Steinbach s MT77, který kroužil v této skupině sám. Mezi dvoulitry formule Reanult zvítězil dvakrát Matěj Matty, když jednou dojel před Radkem Polákem z Lutopolu a podruhé ho porazil ještě Němec Luderer. I tak zatím Radek Polák boduje, ale výkony HKC zatím nedosáhl. V nejsilnějších formulích D5 nad 2000ccm zvítězil v první jízdě Lubomír Světinský s Dallarou GP2, před Němcem T.Dehnelem na Tattus F4 Abarth, ve druhé jízdě si to pořadí vyměnili.

Další díl Carboniacupu uvidí maďarský Pannoniaring 12.6. pro změnu druhý maďarský podnik na Hungaroringu letos nahradí německý Lausitzring.

Tak snad příště už bez deště a na plný kotel s Pannoniaringem.

Vláďa Rožánek + PET, Carboniacup team 2019