Reklama

 

 

Reklama

  

 

 

 

 


TOP 10 - 2019

 1. A. Gollner   170b.

 2. N. Dauerer  163b.

 3. H. Rieger   162b.

 

 4.  L. Světinský  150b.

 5.  W. Forster  143b.

 6.  MiVi  140b.

 7.  M. Hanzl  133b.

 8.  Zd. Čurda  126b.

 9. S. Urbaniak  121b.

 10. J. Kapeller  118b.

 

Celkové bodování jednotlivých tříd

 

Vítězové skupin 2019

 
   
 SKUPINA A
 
 1.
N. Dauerer 
163b.
   2.
W. Forster
143b.
   3.
J. Procházka
115b.
      SKUPINA B
 

1.
A. Gollner
155b.
   2.
M. Hanzl
133b.
   3.
Zd. Čurda
126b.
    SKUPINA C
 
   1.
MiVi
140b.
   2.
S.Urbaniak
121b.
   3.
J. Kapeller
118b.
    SKUPINA D
 

1.
H. Rieger
162b.
 2.
L.Světinský
150b.
   3.
S.Steinbach
107b.
       

Klettwitz hostil další díl Carboniacupu v Německu

21.08.2019

 

Skupina A patří, co se týká vozů a jezdců, k té vůbec nejvíce obsazované třídě Carboniacupu a jinak tomu nebylo ani tady v Lausitzu. Ve skupině A1 do 1600 zvítězil domácí Nico Dauerer s VW Golf, před Jiřím Mikou na Citroenu Saxo VTS a Matějem Chabrem s dalším VW Golf. V A2 do 2000ccm zvítězil opět domácí pilot Jan Teuser s Hondou CRX, před Pavlem Zemanem na Mazdě RX8. Celkem desetičlenná bitva se odehrála v A3 do 3000ccm, zvítězil v ní Walter Forster, před Olafem Haeusnerem na BMW M3 a třetí skončil polský jezdec Adam Baczynski s Porsche 944 S2. Günter Stubenrauch z Německa na VW Scirocco pak zvítězil ve skupině A7 pro dvoulitry s většími úpravami vozů, stříbrný skončil Jiří Sedlák s Hondou S2000. V A8 zvítězil osamocený Petr Krejsa s Meganem Trophy a nad 3500ccm neboli A9 projel vítězně cílem Lukáš Urban s Ultimou GTR, před Honzou Hladíkem na Porsche GT3 ze Sape Cars.

 

 

Skupina B sériových cestovních aut čítala tentokrát pouze jedenáct jezdců. Ve skupině B2 zvítězil v souboji dvou vozů Honda Type R Aleš Göllner, před Němcem Christianem Arnoldem. Skupinu B3 do 3000ccm vyhrál Zdeněk Čurda s BMW M3, když porazil Jiřího Švece s Porsche 944 a Petra Moučku na BMW M3. Ve třiapůllitrech zvítězil Radek Zimmer na Lotusu Exige. Nejsilnější skupina B5 oslavila vítěze Boška Tripalo s Porsche 911, stříbrný podest obsadil s dalším Porsche Luboš Sázava a bronz putoval do rukou Ing. Luboše Nebřenského s Mercedesem AMG GT.

Skupina C1 opět patřila velmi rychlým Performerům do 1400ccm, kde zvítězil letos již podruhé Polák Szymon Urbaniak, před Karlem Heinzem Matzingerem z Rakouska, tedy bývalým mistrem Rakouska v cestovních vozech a pravidelného účastníka SCC. V Caterhamech C3 do 1600ccm dokázal zvítězit Ondřej Hejduk, před Michalem Vítkem a Jakubem Kirchnerem. Celkem zde dojelo 7 vozů. Jan Mareček s KTM X-Bow pak zvítězil ve skupině C4, když za jeho zády skončil Tomáš Voldřich i Jakub Křeček.

 


 

Absolutně nejrychlejší čas závodu zde zajel Szymon Urbaniak, který si tímto odnesl do svého stálého držení i velký putovní pohár, jelikož splnil podmínku zajetí absolutího času celkem 3x. Na příští závod na Slovesku tedy bude připraven další putovní pohár.

Formulové monoposty skupiny D okořenil svým startem z poslední pozice Honza Rieger s Glorií C8F Evo, který v prvním kole doslova přeletěl kus startovního pole vpřed, bohužel tentokrát tolik štěstí neměl a z technických důvodů nakonec závod nedokončil.

Při svém prvním startu tak zvítězil v D1 pro 1400ccm s motocyklovými motory nováček teamu Racing Engineering jezdec Jan Matyáš na své Glorii, který si svou první jízdou vedl mistrovsky a počínal si se zajetými časy jednotlivých kol jako velmi zkušení ostatní jezdci. Druhé a třetí místo obsadili Němci Markus Dietze a Martin Walther na vozech formule BMW. D2 patřila domácímu Jensi Kautemu s MT77. V D3 do 1600ccm kraloval Daniel Richter s Estonií 25, před krajanem Svenem Steinbachem s MT77 a bronz odvezl z Lausitzringu Ingo Weiss s Tattus FR 1600. Dvoulitry opět bez účasti týmu Lutopol a jeho jezdce Radka Poláka, kdy část teamu přijela alepoň podpořit divácky ostatní jezdce, vyhrál nakonec domácí Tim Rädlein, který zvítězil letos poprvé, před krajanem Danny Ludererem z HKC Racing a Václavem Laušmannem z Vette Group. V D5 nad 2000ccm opět neměl konkurenci Lubomír Světinský s Dallarou GP2.

 

  

 

S Carboniacupem se setkáme letos podruhé a naposledy na trati u Orechovej Potoni ve středu 11.9. Tak prozatím s rychlými koly naviděnou.

Vláďa Rožánek a Carboniacup team 2019