Reklama

 

 

Reklama

  

 

 

 

 


TOP 10 - 2019

 1. A. Gollner   170b.

 2. N. Dauerer  163b.

 3. H. Rieger   162b.

 

 4.  L. Světinský  150b.

 5.  W. Forster  143b.

 6.  MiVi  140b.

 7.  M. Hanzl  133b.

 8.  Zd. Čurda  126b.

 9. S. Urbaniak  121b.

 10. J. Kapeller  118b.

 

Celkové bodování jednotlivých tříd

 

Vítězové skupin 2019

 
   
 SKUPINA A
 
 1.
N. Dauerer 
163b.
   2.
W. Forster
143b.
   3.
J. Procházka
115b.
      SKUPINA B
 

1.
A. Gollner
155b.
   2.
M. Hanzl
133b.
   3.
Zd. Čurda
126b.
    SKUPINA C
 
   1.
MiVi
140b.
   2.
S.Urbaniak
121b.
   3.
J. Kapeller
118b.
    SKUPINA D
 

1.
H. Rieger
162b.
 2.
L.Světinský
150b.
   3.
S.Steinbach
107b.
       

Grandfinále Carboniacupu jak se patří v Mostě

18.10.2019
 

Grandfinále Carboniacupu jak se patří v Mostě

 

 

V juniorské A kategorii startovala Monika Podhradská se Škodou Fábia, V A1 už měli jezdci více vozidel a nejúspěšnější z nich Matěj Chabr s Golfem si dojel pro zlato v 1600ccm, když za jeho zády dojel Jiří Mika s Citroenem VTS a Kiwatt Holger na Ladě. Zbyněk Čurda vyhrál s BMW M3 dvoulitry A2, před Janem Teuserem z Německa a Jiřím Zemanem s Hondami CRX. František Došek bohužel cíl neviděl. Ve třílitrech kraloval v A3 Olaf Haeusner s BMW M3, před krajanem Walterem Forsterem také na BMW M3 a Polákem Adamem Baczynskim s Porsche 944 S2. Ve třiapůlitrech A4 vyhrál Otto Svoboda ze stáje Šenkýř Motorsport, před Tomášem Zabloudilem a Josefem Liškou. Mezi upravenými dvoulitry A7 zvítězil Nico Dauerer s VW Scirocco, před Jiřím Bažatou se Škodou Fábia a Jiřím Sedlákem s Hondou S2000. Do 3500ltr upravených aut zajel nejrychleji Martin Čížek se Seatem Cupra, před Jiřím Urbanem s Lotusem Elise a Vítkem Smejkalem na Škodě Octavia, ve stejné skupině startovala i Škoda Octavia RS III cup v rukách Kuby Krafka. V nejsilnějších A9 dominoval Lukáš Urban s Ultimou GTR a stříbro odvezl Honza Hladík s Porsche GT3.

 

 

V sériových cestovních vozech skupiny B2 dojel nejlépe Libor Šajner s Toyotou Gt86, před Alešem Göllnerem s Hondou Type R a Němcem Christianem Arnoldem s Hondou Type R. V B3 do 3000ccm zaslouženě dojel pro zlato Zdeněk Čurda s BMW 330Ci, před Petrem Moučkou s BMW M3 a Tomášem Benešem s Alfou Romeo. Skupinu B4 do 3500ccm opanoval Lukáš Valdmann s BMW M3, před Petrem Koutským s Mazdou RX5 a dalším nováčkem Petrem Kameníkem s Meganem RS 225. Nejsilnější stroje B5 nad 3500ccm projel pod zlatým věncem Boško Tripalo s Porsche, před Lubošem Nebřenským s Mercedesem AMG S a dalším Porsche 911 Luboše Sázavy.

 


 

Speciální vozy a konstrukce spojuje pod svá křídla skupina C. Skupina C1 do 1400ccm našla svého vítěze v Szymonu Urbaniakovi z Polska, který také zajel nejrychlejší čas závodu, před Danielem Hentschlem z Německa a Phillipem Gerberem na vozech Performer, tedy těch rychlých velkých motokárách. Skupinu C2 opět vyhrál Michal Paclík s Normou M20 FC Honda, před Rakušanem Martinem Kehrerem na Caterhamu Hayabusa. Skupina celkem vyrovnaných Caterhamů C3 do 1600ccm měla za vítěze Jürgena Kapellera z Rakouska, před Ondřejem Hejdukem a MiVim na vozech Caterham. C4 pro vozy nad 1600ccm si dojel pro vítězství Martin Křeček, před Jakubem Křečkem a bronz si zasloužil Jan Mareček z RTR Projects s KTM X-Bow.

 

 

Ve skupině D1 formulových monopostů s motocyklovým motorem pozlatila a celkově už potřetí Honzu Riegera s formulí Gloria C8F Evo, když porazil Jana Matyáše z R.E. S Glorií a Martinem Waltherem na formel ADAC BMW. V D2 do 1400 s automobilovými motory startovala trojice starých známých, tedy Langer, Chabr a Lešinský, souboj opakovaný z dávných okruhových bitev. Zatímco Igor Lešinský z Havířova zvítězil, ostatní bohužel nedokončili. Druhý protnul šachovnici Němec Hartmut Heidicke s Estonií 21-10 a bronz odvezl jeho krajan Jens Kaute na MT77. D3 do 1600ccm patřila německým jezdcům, když zvítězil Jacky Thalmann, před Jeanette Siegert s MT77 a Svenem Steinbachem. Dvoulitry D4 měly zajímavé pole a především stáj Rexonix přivezla dvě formule Renault 2,0. Zvítězil Matěj Matty z HKC Racing - Rexonix, před Danny Ludererem a Timem Rädleinem, čtvrtý Machulda z HKC Racing - Rexonix nezůstal mnoho pozadu. D5 vyhrál Lubomír Světinský s Dallarou GP2, tedy s vůbec nejrychlejším časem ze všech formulí, před Václavem Šafářem z GT2 Motorsportu s F4. Nechyběla zde ani stáj Lutopol, ta přivezla formuli a team, spolu se vzpomínkou na zesnulého Radka Poláka a která by se měla vrátit a zasáhnout do bodových výsledků příští rok s novým jezdcem. Budeme držet palce.

 

 

Sezóna skončila posledním závodem, poslední šachovnicovou vlajkou, nyní bude čas bilancovat, hodnotit a plánovat. Čeká nás vyhlášení sezóny 2019, tedy deváté závodní sezóny Carboniacupu, tedy poháry a společné posezení. Děkujeme Všem, co se na bezproblémovém chodu závodní sezóny podíleli jak svými finacemi, tak svým umem, jezdcům i teamům za účast.


Vláďa Driver Rožánek & Carbonia team 2019