Reklama

 

 

Reklama

  

 

 

 

 


TOP 10 - 2020

 1.  O. Hejduk  75b.

 1.  M. Hanzl  75b.

 2.  L. Šajner  71b.

 2.  H. Rieger  71b.

 3.  R. Zimmer  70b.

 3.  MiVi  70b.

 4.  P. Zeman  68,5b.

 5.  M. Paclík  67,5b.

 6.  I. Šoltys  67b.

 7.  J. Dauerer  66b.

 8.  M. Hofer  60b.

 

Celkové bodování jednotlivých tříd

 

Vítězové skupin 2020

 
   
 SKUPINA A
 
1.

MiVi
70b.
2.

P.Zeman
68,5b.
3.

I.Šoltys
67b.
4.

J.Dauerer
66b.
      SKUPINA B
 
1.

M.Hanzl
75b.
2.

L.Šajner
71b.
3.

R.Zimmer
70b.
4.

P.Čižmárik
57b.
    SKUPINA C
 
1.

O.Hejduk
75b.
2.

M.Paclík
67,5b.
3.

M.Hofer
60b.
4.
 ToMi
50b.
    SKUPINA D
 
1.

H.Rieger
71b.
2.
 B.Weber
57b.
3.
 F.Thalmann
53b.
4.
 I.Lešinský
52b.

10.08.2020

 

 

 

Již třetím letošním startem se předvedl seriál Carboniacup, který se s garantem a názvem tohoto dne JOPI Racing Day přesunul do druhé poloviny už tak zkrácené sezóny. Ani zde na rychlé trati u Orechovej Potoni nechybělo početné stádo vozů, rozdělených do 4 základních skupin a na účastníky čekal dvojzávod, takže nejen zajímavý bodový příděl, ale také větší nároky na jezdce i techniku. Oblíbený slovenský okruh přilákal na start 100 vozů, přičemž první svůj společný start předvedl Fiat Abarth Cup skupiny B6 a velkou formuli přivezl i Karl Heinz Matzinger z Rakouska a to formuli Renault WS 3,5ltr.

Dopoledne bylo ve znamení volných jízd a kvalifikací, v odpoledních hodinách pak vypukla bitva na trati Slovakiaringu.

Ve skupině A1 zvítězil Matěj Chabr s VW Golf nad Nico Dauererem z Německa jen ve druhé jízdě, první oba společně nedokončili. Pavel Zeman s Mazdou RX8 dvakrát porazil Gustava Niedeského a Audi A3, když jejich protivníkům z Maďarska nesloužila technika. Ve třílitrech A3 bylo stejné pořadí v obou závodních jízdách, když zvítězil Němec Walter Forster s BMW M3, před Adamem Baczynskim s Porsche 944 a Tomášem Zabloudilem s dalším BMW. V A4 do 3500ccm dominoval v obou kláních MiVi na BMW M3 GTR, před Josefem Liškou s BMW a v první jízdě třetí Jan Weber na Subaru do druhé jízdy nenastoupil. V A7 dominoval dvakrát Josef Dauerer s VW Scirocco, v A8 upravených vozech do 3500ccm jednou zvítězil Mario Drexler s Lotusem z Rakouska, druhý závod nedokončil. V nejsilnějších A9 vyhrál první jízdu Slovák Ivan Šoltys s Porsche GT3, před Rakušanem Oliverem Michaelem, kterého jsme znovu rádi přivítali mezi sebou a bronz vyjel Boleslav Waszek s Lamborghini EVO. Druhý závod pak vyhrál opět domácí Šoltys, před dvěma Rakušany na vozech Porsche Georgem Karnerem a Oliverem Michaelem.

 


 

 

 

   

 

Ve skupině sériových vozů B1 startoval trochu překvapivě Luboš Sázava a bez problémů zvítězil, v B2 do 2000ccm zvítězil dvakrát Libor Šajner s Toyotou GT86, před Alfou Romeo Ivo Štajdla. V B3 do 3000ccm dojel vítězně dvakrát cílem Martin Hanzl na Alfě Romeo, před Zdeňkem Čurdou s BMW 330, v první jízdě dojel třetí Tomáš Beneš s Alfou Romeo a ve druhé jízdě ho předjel Milan Zubatý s Fordem Fiesta. Stejné pořadí bylo také v obou jízdách B4, tedy Radek Zimmer s Lotus Exige S, stříbro bral Tomáš Honc s TypeR a bronzový stupínek obsadil podvakrát Petr Kameník s Renaultem Megane. V nejsilnější B5 vyhrál první jízdu domácí Čižmárik na Porsche 911 GTS, před Milošem Pavlanským s BMW M4 a dalším slovenským jezdcem Štefanem Cehulou s BMW M2. Druhá jízda patřila opět Čižmárikovi a pořadí za ním si Cehula s Pavlanským prohodili. Nebřenský s AMG skončil čtvrtý. Premiéru si odbyl na Slovakiaringu B6, neboli Fiat Abarth Cup, kde v první jízdě z celkově 20-ti přihlášených vozů zvítězil Peter Macháček, před Tomášem Kameništiakem a Radoslavem Obrtalem, který však druhou jízdu vyhrál, před Kameništiakem a Macháčkem.

 


 

Trošku slabší byla tentokrát Céčka, tedy sportovní prototypy a speciály. Při premiéře v C1 zvítězil na úvod Rakušan Markus Ameseder, před Markusem Hoferem, oba na Performerech a s Revolutionem dojel třetí Fridrich Franz, taktéž z Rakouska. Druhou jízdu vyhrál Hofer, pře Amesederem a Franz zůstal třetí. V C2 prototypech zvítězil dvakrát Michal Paclík z M-System Racing na Normě M20FC, před Martinem Kalvasem na stejném voze, který přesedlal z KTM X-Bow. Slabší Caterhamy C3 opanoval podvakrát Ondřej Hejduk, před Markem Svačinkou a Matesem Vítkem, který tak slavil první bednu.

C4 silnějších Caterhamů měla za vítěze Jakuba, před Martinem Křečkovými a bronz si vyjel Tomáš Frank, druhá jízda patřila do režie Martina Křečka, před Jakubem Křečkem a třetí dokončil Angel Bratovanov. C5 KTM X-Bow mělo pořadí podvakrát stejné, tedy ToMi, Martin Šula a bronzové podesty patřili Milanu Haboňovi.

 


 

Skupinu D1 do 1400ccm formulových vozů s motorkami pod kapotou ovládl jako vždy dvakrát perfektním výkonem Honza Rieger, před Ondřejem Hůlkou s vozy Gloria C8F. D2 pro 1400 s automobilovým motorem opanoval v první jízdě Igor Lešinský na Van Diemen RF01, před Hartmutem Heidickem na Estonii 21-10 a dalším krajanem Detlefem Schultzem, ten dojel ve druhé jízdě dokonce druhý za vítězem Lešinským. D3 pro motory 1600ccm zvítězil dvakrát Bernd Weber, před Frankem Thalmannem s Estoniemi 25 a třetí skončil Ingo Weiss, nováček Matěj Řemínek dojel s formulí Campus dvakrát čtvrtý. D4 neboli dvoulitry si podmanil dvojitým vítězstvím Szymon Urbaniak na Dallara 314 F3, před Tomášem Chabrem a Günterem Schönfeldem z HKC. Druhý závod dojeli jezdci ve stejném pořadí. V D5 nad 2000ccm zvítězil dvakrát Lubomír Světinský s Dallarou GP, když zdravá konkurence Karl Heinz Matzinger s formulí Dallara Word Series 3,5ltr dojel druhý a třetí nadějný Jan Matyáš s Tattus F4. Druhý závod už Rakušan ze stáje Hoffmann Racing nedokončil, a tak se Matyáš posunul na druhou příčku.

 

 

Sezóna se přiblížila ke konci, doufáme, že COVID situace dovolí tuto již notně zdecimovanou sezónu dokončit, a že 3.9. na Pannoniaringu, či na finále 11.10. v Mostě uvidíme rychlá kola Carboniacupu. Tak v Maďarsku nashledanou.

 

Vláďa Rožánek a Carboniacup 2020 team

 

 

 

orologi replica
rolex fake