Reklama

    

         

 

Okruhy

  

TOP 10 - 2024

1. 

2. 

3. 

4. 

5.  

6. 

7. 

8. 

9.

10. 

Celkové bodování jednotlivých tříd

 

Vítězové skupin

 
       
   
SKUPINA A
 
1.
 
   
2.
     
3.
     
       
      SKUPINA B
   
1.
 
   
2.
 
   
3.
 
   
       
    SKUPINA C
 
1.
 
   
2.
 
   
3.
 
   
       
    SKUPINA D
 
1.
     
2.
 
   
3.
     
       
       

Carboniacup na Hungaroringu, aneb trochu formulově

21.09.2017

Carboniacup na Hungaroringu, aneb trochu formulově

 

 

Carboniacup se letos objevil již podruhé na slunné trati maďarské, poblíž Budapešti na okruhu, kde několik týdnů před ním řádily trucky FIA ETRC a letos i formule F1. Po návštěvě Pannonie tedy druhý start v zemi zaslíbené klobáskám a dobrému vínu.

Překvapení čekalo na účastníky skupiny D formulových monopostů, které se pro tento závod patřičně rozrostlo o závodníky ze Srbska a Itálie s formulemi Predators.

Závod skupiny A závodních vozů přivedl letos poprvé a start slovenskou závodnickou legendu Julo Končeka, který se se svým Vauxhallem Vectra vydal raději do Maďarska. Ale pěkně popořadě.

Skupinu A1 vyhrál Zdeněk Sýkora s Hondou CRX, ve skupině A2 dominoval Petr Morávek se Škodou Octavia DTM, před Vítem Martinovským na Hondě Civic, v A3 dojel pro zlatý věnec Tomáš Zabloudil s BMW 130i, v A5 zvítězil opět Miloš Merta se Subaru Impreza Sti, v A7 slovenský reprezentant Julo Konček s Vauxhallem Vectra STC, v A8 Milan Valášek s Ginettou G50 GTR a v nejsilnějších vozech A9 skončil první Rakušan Michael Oliver, před Radkem Hortem a Romanem Kolaříkem, kteří všichni odjeli závod s vozy Porsche.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ve skupině B sériových aut zvítězil v podskupině B2 Jiří Zeman na Hondě Civic, před Pavlem Zemanem na Mazdě RX8 a Miroslavem Beerem se Subaru Impreza. V B3 a B4 vítězili Čurdové, tedy v B3 přesněji Zdeněk Čurda s BMW 330ci, před Tomášem Ferčákem na Jaguaru X-type a Tomášem Benešem s Alfou Romeo. V B4 zvítězil Zbyněk Čurda s BMW M3, před Radkem Zimmerem na Lotusu Exige a Martinem Hanzlem s Hondou Civic. V B5 pak Luboše Sázavu s Porsche 911 porazil nováček Rakušan Georg Karner s Porsche GT3 RS.

Ve skupině prototypů a Caterhamů se opět objevila čtveřice Performerů/Pacemakerů. Ovšem závod dokončily pouze dva. V C1 ukořistil opět zlato Daniel Hentschel z Německa, před Švýcarem Felixem Neidhartem na Performerech. V C2 vyhrála Megabusa nad Hayabusou, neboli Andreas Krammer nad svým rakouským kolegou Wolgangem Maurerem. Cé trojky ovládl Tomáš Frank, před Jakubem Kirschnerem, v C4 si veze zlato Jakub Křeček, před Rakušanem B. Kranzmüllerem a Angelem Bratovanovem. Jaroslav Varga bohužel s Kaipanem 57 nakonec do závodu neodstartoval. V C5 pak zvítězil Jan Mareček s KTM X-BOW.

 

 

Formulová skupina D tentokrát němela jen německé a české účastníky, ale také Srby a Italy. V D1 i přes tento silný počet zahraničních vozů značky Predators zvítězil Jan Rieger, který letos vyměnil monopost Forim Honda za italský stroj Gloria C8F a vyhrává s ním i nad F3 Filipa Zelenského v celkovém pořadí skupiny D. Jan Rieger tedy zvítězil před Lucou Panizzim a Corrado Cusim na Predators. V D2 monopostů z automobilovými motory do 1400ccm zvítězil Hardtmut Heidicke s Estonií 21-10, před Peterem Benzem na MT77. V D4 zvítězil Filip Zelenský s Dallarou 308, když Libor Neckář s Dallarou 394 Mugen Honda nestartoval, ani Günter Weiss na Renaultu z důvodu poškození svého vozu jedním z Italských jezdců bohužel do závodu nevyjel.

 


 

Již teď se těšíme na velké finále na autodromu v Mostě, kde se pojede již za měsíc 15.10.

Výsledky závodů naleznete zde

Vláďa Rožánek, Carboniateam 2017

 

 

orologi replica
rolex fake
rolex replica
fake watches uk